Elke mooi start-up verhaal begint met een zolderkamer. Zo ook bij D-Data: toen Victor benaderd werd om een promotie-model voor Unilever te maken, dacht hij direct aan zijn oude Heineken-afstudeerder Jeroen. Toen ook Jeroen enthousiast bleek om nog een keer intensief samen te werken, werden in juni 2020 de eerste plannen gesmeed om vanaf de zolderkamer in Houten het nieuwe model voor Unilever te gaan maken.
In februari 2021 paste het dan echt niet meer: met de toevoeging van Gijs (toen nog als afstudeerder) werd het te krap, en besloten we om één dag per week vanuit een flex-office te gaan werken. Met de komst van Karen in april, werd ook dit wel erg knus, en het enthousiasme van het offline werken bracht ons in juni 2021 naar ons huidige kantoor in het Paleiskwartier, Den Bosch.
Vervolgens hebben we ons nog verder versterkt tot de huidige samenstelling. Schrijf jij verder mee aan ons verhaal?
De halve marathon van Amsterdam gelopen, de Roparun gefietst en in drie landen gewoond.
Weet alles over voeding, doet aan Biohacking en kent alle koffie cocktails uit zijn hoofd.
Balanceert een passie voor sport (hockey, tennis, fitness) met een lust voor het maken en eten van lekker eten.
Kweekt de pittigste chilipepers ter wereld, heeft veel gitaren en doet aan windsurfen, powerliften, boulderen en schaken.
Crosst mountainbikeparcours af door de bossen, mozaïekt graag en is altijd in voor een spelletje.
Fanatiek op het hockeyveld, houdt van een overvolle agenda vol gezelligheid en tovert de lekkerste borrelplanken tevoorschijn.
Heeft een officieel tuktukrijbewijs en een voorliefde voor eiwitshakes en speciaalbiertjes.
Weet alles over de nieuwste films, vaart graag met zijn boot door heel Nederland, of gaat in het buitenland surfen, duiken of snowboarden.
Sinds 2021 enthousiast onderdeel van ons team, drinkt graag een biertje bij Jongens van De Wit en vaste klant bij broodje Iris.